onsdag, augusti 01, 2012

NYA PLANER, NYA MÅL

Idag sa jag upp mig från mitt jobb som i princip har varit mitt liv de senaste 11månaderna. Det har på ett sätt varit mitt barn. Från första dagen vi tog första vita penseldraget på de svarta väggarna, de veckorna vi hade fullbokat varje dag, när Brynäs tog SM-guld.

Det är en speciell känsla att lämna något som man har varit med och byggt upp. Alla som sa att 'det kommer aldrig att fungera', känslan av att ha fått varit med och motbevisat det. Att ha byggt upp en ny nattklubb i stan. Jag läste nyligen mina mål som jag skrev för 2 år sen, & idag kan jag säga att jag har nått alla dom målen.

Då behöver man nya mål, något nytt att sträva efter. Jag känner att jag har gjort mitt, jag är klar med det här kapitlet. Den här staden är för liten för mig, så nu köper jag en enkelbiljett till grannlandet och provar nya vingar. En känsla jag har saknat, förväntansfull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar